Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
Sprawy można załatwiać korespondencyjnie kierując je na adres:
Szkoła Podstawowa nr 21 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi
Katowice 40-748, ul Mieczyków 1a
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Sekretariat szkoły czynny jest w godzinach 7.30 – 15.30.
Dyrektor szkoły przyjmuje rodziców w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu oraz w miarę możliwości w godzinach urzędowania placówki
Wytworzenie informacji 15.09.2014: J.Jaroń
Udostępnienie informacji 15.09.2014: E.Szromek
Aktualizacja informacji 9.09.2019: E.Szromek
Aktualizacja informacji 11.09.2019: E.Szromek
Aktualizacja informacji 13.04.2021: E.Szromek
Aktualizacja informacji 7.09.2023: E.Szromek